
❤️💔❤️ Doris min Doris ❤️💔❤️
Idag är det 1 år sedan vi fick det fasansfulla beskedet att du hade en mycket elakartad cancer på levern. Att låta dig få palliativ vård var inget alternativ. För vems skull hade det i så fall varit? Jo för att vi skulle få ha dig kvar lite längre. Du skulle inte behöva lida så därför lät vi dig vandra över regnbågsbron och det gjorde du i min famn 🌈
Du var så vänlig, enkel, lyhörd, okomplicerad och helt fantastisk ❤️❤️❤️
Jag kan inte med ord beskriva hur mycket du fattas mig 😭💔
// din matte Helena
